جلسه برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس در يزد

يزدفردا"به منظور برنامه ريزي و هماهنگي براي برگزاري با شكوه هفته دفاع مقدس جلسه اي با حضور مديران و مسئولان ادارات و نهادهاي ذيربط در محل استانداري تشكيل شد .
در اين جلسه سيد عليرضا نبوي زاده سرپرست استانداري يزد در سخناني بر نوآوري و ارتقا محتوي برنامه ها به گونه اي كه در شان ايثارگران هشت سال دفاع مقدس باشد تاكيد كرد و لزوم اطلاع رساني صحيح و جامع از صحنه هاي نبرد و حماسه آفريني رزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس را خاطر نشان ساخت .

جلسه برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس در يزد

همچنين معاون سياسي امنيتي استانداري ضرورت تجليل از مقام والاي شهيدان و حفظ ارزش هاي دفاع مقدس را يادآور شد و گفت : دفاع مقدس نشات گرفته از شجاعت و ايثارگري هاي سالار شهيدان حضرت ابا عبدا... الحسين است .
عبدالرسول دوران اطلاع رساني و معرفي ارزش هاي دفاع مقدس به نسل جوان از طريق رسانه ها را مورد تاكيد قرار داد و گفت : بايد اصول و مباني دفاع مقدس در جامعه تبيين و به پرسش ها و ابهامات پاسخ لازم داده شود .

در ادامه اين جلسه مديران ونمايندگان ادارات و نهادها نظرات و ديدگاه هاي خود را در برگزاري هر چه باشكوه تر هفته دفاع مقدس بيان كردند .

همايش مديران جشن پيروزي، برنامه هاي متنوع راديوئي و تلوزيوني ، جنگ شادي ، برپايي نمايشگاه اسناد دفاع مقدس ، شب شعر و خاطره در برخي پايگاه ها ، اجراي برنامه هاي نمايشي ورزشي در اماكن عمومي ، اردوهاي پيش دانشگاهي با اموزشهاي امداد و نجات اجراي برنامه 10گانه آموزش و پرورش برگزاري نمايشگاه عكس دفاع مقدس ، راهپيمايي كودكان و رژه نيروهاي مسلح از جمله برنامه هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در يزد مي باشد .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا